درمان آلودگی خون می تواند کمک به بیماران با کراتینین علا 1220
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان آلودگی خون می تواند کمک به بیماران با کراتینین علا 1220

درمان آلودگی خون می توانید با کراتینین کراتینین بیماران علا 1220Nivel 1220umol کمک / L بسیار بالا است و ممکن است در حال حاضر آغاز دیالیز داشته باشد. اما شما همچنین می توانید برخی از ناراحتی با دیالیز مانند سردرد، درد مفاصل و فشار خون پایین را تجربه. به خوبی زندگی می کنند با سطح بالای کراتینین 1220umo / L، شما ممکن است شانس درمان آلودگی خون داشته باشد.

درمان آلودگی خون درمان منحصر به فرد و متخصص در تمیز کردن خون می باشد. به عبارت دیگر، مکانیسم این درمان برای از بین بردن سموم از بدن خود را به منظور پاک کردن خون به طور موثر. این درمان تحت تعقیب می تواند بیماری کلیوی در ریشه درمان، به دلیل بیماری های کلیوی است که در واقع یک بیماری خونی. پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، کلیه کارشناسان ما در بر داشت که آسیب کلیوی است خون آلوده ایجاد می شود. بنابراین، تصفیه خون، نقطه کلیدی است.

درمان آلودگی خون ترکیبی از درمان های تصفیه خون های مختلف به عنوان جذب ایمنی، hemofiltration و پلاسما ارز، و غیره کوچک، متوسط ​​و بزرگ مولکولی همه چیز زباله را می توان از خون حذف خواهند شد. خون به طور موثر می تواند خالص. بنابراین، سطح بالای کراتینین 1220umol / L می تواند بسیار کاهش داد.

علاوه بر این، درمان آلودگی خون همچنین می توانید برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آمینه، اسیدهای آلی و ویتامین های مختلف، و غیره برای بازیابی کلیه عرضه است.

درمان خون نهایی آلودگی مرحله می تواند گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، فعال شدن خود شفا از سلول های کلیه و از بین بردن استاز خون را بهبود بخشد.

با سه مرحله است که ترکیبی از درمان های مختلف تصفیه خون، تامین مواد مغذی و بازسازی عملکرد کلیوی، درمان آلودگی می توانید سطح کراتینین بالا خون 1220umol / L ریشه را کاهش داده و می تواند یک زندگی سالم با او زندگی می کنند . با این حال، این درمان فقط در چین در دسترس است، بنابراین ما باید برای آمدن به چین برای درمان. هر گونه سوال، شما می توانید با ارسال یک ایمیل و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما کمک خواهد کرد که با همه چیز





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: